TORT NUNTA AUR

WP_20141115_060

Pe 8 noiembrie parintii mei au implinit 50 ani de casatorie ,prilej cu care am pus-o iar de-o petrecere in toata regula …cu rude ,prieteni ,fini ,nepoti ,ce mai ….toate rubedeniile ne-am strans la restaurant si ne-am petrecut pana noaptea tarziu ;

LA MULTI ANI dragii mei ,mama si tata ,sa va dea Dumnezeu sanatate multa si sa ne fii-ti alaturi multiiiiiiiiiiiiiii ani de acum incolo .

WP_20141115_060WP_20141115_061

 

2 blaturi,unul de cacao si unul simplu,crema de vanilie ,crema de ciocolata trufe si crema de fructe de padure …..un de-li-ciuuuuuuu

Leave a Reply

