PLACINTA CU IAURT

DSC01760

Am vazut peste tot aceasta reteta,toata lumea o lauda ca fiind gustoasa si racoritoare ,tocmai buna dupa o masa copioasa precum cea de Revelion;azi am pregatit-o si eu azi  pentru noaptea dintre ani si nu am regretat,intr-adevar este o reteta delicioasa,apetisanta ,usoara ca digestie dar ca si  dificultate;reteta am primit-o de la prietena mea Mihaela ,careia ai multumesc si pe aceasta cale ….MICHI ,pupici !!!!

ingrediente :

-1 kg iaurt gras

-1 pcht foi placinta Bella

-8 oua

-400 gr zahar

-stafide ,coaja de portocala,zahar vanilat

-1 lg gris

-1 pcht unt

in tava de la aragaz unsa cu unt topit se aseaza un strat de foi placinta ,astfel incat sa depaseasca si marginile tavii.

ouale se bat bine ,se adauga zaharul ,iaurtul ,stafidele ,grisul ,zaharul vanilat ,coaja de portocala .

DSC01752DSC01753DSC01756

peste foile de placinta iesite inafara tavii se mai pun 3-4 foi unse fiecare  cu unt topit  apoi se toarna jumatate din cantitatea de umplutura .

DSC01754DSC01755

peste umplutura se mai adauga inca 3-4 foi placinta unse ,peste care se toarna restul de compozitie,terminandu-se cu inca 3-4 foi placinta,unse deasemenea; se introduce tava la cuptor 45 min la 180 grade; se serveste rece !!!

DSC01757DSC01758DSC01760

Leave a Reply

