PRAJITURA SILVIA

Este o alta reteta luata de la prietena mea Silvia, initial avea alt nume ( Prajitura cu nuca pralinata ) dar eu mi-am permis sa-i schimb numele,dupa numele autoarei ei.

Silvia ,draga mea ,iti multumesc pentru aceasta reteta minunata !

ingrediente blat alb :

-6 albuse

-200 gr zahar

-200 gr nuca prajita si taiata marunt ( eu am macinat-o )

-2-3 lg faina

Se bat albusele spuma cu zaharul , apoi se adauga nuca si faina; compozitia se toarna intr-o tava tapetata cu hartie de copt si se introduce la cuptor aprox 20 min la 180 gr ( proba cu scobitoarea )

blatul de cacao  reteta de aici

crema de vanilie :

cele 6 galbenuse ramase de la blatul de bezea se bat pe aburi cu 100 gr zahar pudra; dupa ce se raceste se amesteca cu 1/2 pcht de unt, vanilie si coaja de lamaie.

asamblare :

blat cacao, crema,blat de bezea ,crema ,glazura

glazura se prepara astfel : 200 gr zahar pudra se amesteca cu 4 lg cacao, 4 lg lapte si 50 gr unt se pune pe foc si se fierbe pana se leaga compozitia ( 5 min ), apoi se lasa sa se raceasca  si se pune peste crema cand e calduta .

Leave a Reply

